Jak skutecznie poradzić sobie z chrapaniem?

Chrapanie to uporczywy problem. Może być ono powiązane z dodatkowymi chorobami. Najczęściej jest oznaką problemów z układem oddechowym. Bardziej narażeni są palacze i osoby starsze. Chrapanie ma wpływ na cały organizm. Chrapanie może być ryzykowne także u pacjentek spodziewających się dziecka. Chrapanie to dolegliwość, która wymaga wyleczenia. Zignorowane związane jest często z zaburzeniami śródsennymi. Dolegliwość ta zaburzyć może pracę Twojego organizmu. Jeżeli boisz się problemów zdrowotnych lub chrapanie po prostu Ci przeszkadza, wybierz się na zabieg laserowy. Zabieg efektywnie usunie problem.

Laserowe leczenie chrapania - opis zabiegu

W czasie laserowego leczenia chrapania dochodzi do ogrzania konkretnych części jamy ustnej. Zabieg ten wykonywany jest najwyższej klasy aparatem. Wysoka temperatura emitowana przez aparat przyczynia się do pobudzenia włókien kolagenowych. Prowadzi to do zwiększenia ich sprężystości. Leczenie chrapania nie wymaga uśmierzania bólu oraz nie łączy się z jakimikolwiek ograniczeniami.

Gdzie udać się na zabieg?

Zabieg musi być poprzedzony konsultacją z lekarzem albo wizytą u laryngologa. Celem jest stwierdzenie, czy pacjent nie ma żadnych zmian gardła środkowego oraz nosogardła. Podczas zabiegu podgrzewaniu poddaje się te struktury, które są odpowiedzialne za pojawienie się chrapania. Zabieg ma wpływa różne sektory gardła. Jest zupełnie nieinwazyjny. Zaleca się przeprowadzenie 3 serii.

Zabieg leczenia chrapania laserem - dlaczego warto?

Metoda ta jest bardziej skuteczna w porównaniu do innych sposobów likwidowania tej dolegliwości. Nie nie trzeba specjalnie przygotowywać się do zabiegu. Pacjent nie musi być także znieczulany. Wyeliminowano stosowanie wszelkiej terapii pooperacyjnej. Nie wymaga sterylności otoczenia, więc zabieg ten może być wykonywany w warunkach ambulatoryjnych. Leczenie chrapania jest dość krótkie, a chwilę po nim można powrócić do swoich codziennych zajęć. Zabieg leczenia chrapania w krakowskiej klinice Vesuna to koszt rzędu pięćset zł. Skuteczność metody potwierdzona jest serię badań.

Jeśli interesuje Cię zabieg laserowego leczenia chrapania, skonsultuj się ze specjalistami z Kliniki Medycyny Estetycznej i Laseroterapii Vesuna w Krakowie. Warto wyleczyć tę przypadłość dla własnego dobra, z kolei laser idealnie się do tego nadaje.