Dlaczego warto wybrać się na depilację laserem?

Palomar Vectus został wyprodukowany przez przedsiębiorstwo, które jest pionierem w dziedzinie aparatów do depilacji laserowej. Palomar Vectus tworzy promienie o długości 810 milimetrów. Barwnik włosa przyswaja emitowane światło, co przyczynia się do tego, że jego cebulka ulega zniszczeniu. Powinniśmy pamiętać, że włosy w fazie wzrostu łatwiej poddać efektywnej depilacji. Depilacja laserowa jest trwała. Tym sposobem pozbędziemy się także plam pigmentacyjnych. Urządzenie posiada także system chłodzący, dzięki czemu zabieg jest bezbolesny.

Na czym polega zabieg depilacji laserowej?

By przygotować się do depilacji, wskazujemy konkretny obszar, z którego pragniemy pozbyć się włosów. Głowica oraz moc urządzenia dopasowana jest do danego obszaru. Zanim depilacja się zacznie lekarz analizuje rodzaj owłosienia i skóry pacjenta. Dzięki temu dopasowywane są odpowiednie parametry. Specjalista rozpoznaje fenotyp włosków czytnikiem SKINTEL, określającym poziom melatoniny w skórze oraz przesyła tę wiadomość do aparatu. Pacjent nie musi obawiać się o ryzyko oparzenia.

Zalety i efekty zabiegu

Taki zabieg jest całkowicie nieinwazyjny. Poprzez działanie na powierzchni skóry nie uszkadza się struktury włosa. Tak depilacja uznawana jest za najchętniej wybieraną. Dodatkowo nie wiąże się z żadnym bólem czy ryzykiem. W przeciwieństwie do różnych metod redukowania włosów, nie ma ryzyka powikłań. Depilacja przy użyciu Palomar Vectus pozwala usunąć niemalże wszystkie włoski. Dla uzyskania zadowalającego efektu, zabieg wykonać powinniśmy kilkukrotnie. Jeżeli zainteresowani jesteśmy pozbycie się zmian pigmentacyjnych często wystarczy przeprowadzić zabieg jeden raz.

Jakie miejsca możemy poddać depilacji laserem?

Przed zabiegiem depilacji laserowej pacjent wskazuje miejsc, z których usuwane będą włosy. W ten sposób działać można na każde miejsca pokryte włosami. To, co jaki czas powinno się wykonywać zabieg jest uzależnione od danego miejsca. Od miejsca oraz od czasu wykonywania depilacji laserowej uzależniona jest również cena zabiegu, który w Vesunie w Krakowie kosztuje 100-600 złotych za 1 zabieg. Ten sposób redukowania włosków i przebarwień nadaje się zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

Szczegółowe informacje

Podejmując decyzję o zabiegu, skonsultuj się najpierw z lekarzem. Wyspecjalizowana osoba zadaje kilkanaście pytań by mieć pewność, że można przeprowadzić konkretny zabieg. Pacjent nie powinien zmagać się z problemami skóry, cukrzycą, padaczką. Nie należy być w trakcie terapii lekami, obniżających krzepliwość krwi i leków fotouczulających. Zabieg odradza się też kobietom ciąży i w czasie laktacji.