Laserowy lifting powiek

Lifting powiek w krakowskiej Klinice Medycyny Estetycznej Vesuna przeprowadza się najlepszymi laserami. Lifting powiek przeprowadzany laserem koncentruje się na działaniu wiązką lasera na głębokie warstwy skóry. Przez to naskórek się złuszcza, a włókna kolagenowe regenerują. Zabieg jest zupełnie bezpieczny, a okolice oczu pacjenta ochraniane są specjalistycznymi zabezpieczeniami. Dla uzyskania satysfakcjonujących rezultatów, zaleca się wykonanie zabiegu co najmniej trzy razy. W Vesunie w Krakowie lifting powiek wykonywany jest przez specjalistkę.

Na jakie efekty można liczyć?

Zadaniem bezinwazyjnego liftingu powiek jest redukcja zmarszczek. Poza tym zabieg regeneruje skórę. Doskonale redukuje też zmarszczki nazywane kurzymi łapkami. Lifting wykonywany za pomocą zapewnia rezultat podobny do tego, który uzyskujemy operacyjnie. Efekty widać po tygodniu, jednak zupełna przebudowa naskórka zajmuje do kilku tygodni.

Kto skorzysta na takim zabiegu?

Bezoperacyjny lifting powiek rekomenduje się osobom, które chcą osiągnąć efekt wygładzenia skóry twarzy. Zaleca się go też tym, którzy nie chcą poddawać się zabiegowi z użyciem skalpela. Takich ludzi jest sporo, bo operacja wiąże się z ryzykiem powikłań. Bezoperacyjny lifting powiek pomoże Ci osiągnąć młodszy wygląd skóry bez operacji. Koszt pojedynczego zabiegu to osiemset złotych. Można wykupić także komplet zabiegów w krakowskiej Klinice Medycyny Estetycznej Vesuna. Ograniczenia do wykonania nieoperacyjnego liftingu twarzy są dokładnie takie same jak przy pozostałych zabiegach laserowych. Do ograniczeń zalicza się ciążę, okres laktacji, epilepsję oraz cukrzycę.

Zalety

Nieoperacyjny lifting powiek efektywnie zastępuje różnorakie metody liftingu z wykorzystaniem skalpela. Rezultatem zabiegu przy użyciu lasera jest redukowanie bruzd. Zabieg jest zupełnie bezpieczny. Nie jest związany z powikłaniami. Pacjent dostaje zabezpieczenie na okolice oczu, dzięki czemu lifting nie jest ryzykowny.

Jeżeli marzysz o tym, aby usunąć zmarszczki oraz odmłodzić skórę, laserowy lifting powiek sprosta Twoim oczekiwaniom. Ta bezinwazyjna metoda przyczyni się do tego, że ubędzie Ci lat. Poprawi Wygląd Twojej skóry, lecz i dodaje pewności siebie. Jest też rewelacyjną opcją w przeciwieństwie do operacji. Pytania? Umów się z naszymi lekarzami, którzy z ochotą rozjaśnią na czym polega zabieg.